Sponsoring

Basketbalclub Weesp is een vereniging met ambities. Kinderen gezond houden, sociaal ontwikkelen en talenten tot bloei te laten komen.

Daar komt heel wat bij kijken. Onze club draait volledig op vrijwilligers. Alle materialen, zaalhuur, competitie deelname en andere kosten kunnen net gedragen worden door contributie. Daarom kunnen we alle hulp van buitenaf gebruiken om dit werk makkelijker en professioneler te maken.

Wil jij ons sponsoren?

Er zijn diverse manieren van sponsoring mogelijk. Van éénmalig tot structureel. Neem contact met ons op en we bespreken graag de mogelijkheden!

Onze huidige sponsoren

Wil jij een website laten bouwen? ETC helpt jou op weg!

Al ruim 40 jaar bedient Van der Vliet Quality Yachts haar wereldwijde klanten bij de verkoop en aankoop van motor- en zeiljachten. Het bedrijf heeft een stevige plaats verworven in het in Nederland gebouwde en ontworpen segment van de jachtindustrie.