Lidmaatschap

Leuk dat je geïnteresseerd bent om te komen basketballen bij Basketbalclub Weesp.

PROEFLESSEN

Wil je eerst kennismaken en bekijken of basketballen echt wat voor jouw is? Vraag dan gratis drie proeflessen aan. Je basketbalt dan gelijk mee met het team van jouw leeftijd en je krijgt een goed beeld van de sport.

LIDMAATSCHAP EN CONTRIBUTIE

Weet je al zeker dat je wilt gaan basketballen? Schrijf je dan in. Dat kan ook gemakkelijk met een stadspas of via het jeugd sportfonds

• Het lidmaatschap voor spelende leden is voor een volledig seizoen en tussentijds niet opzegbaar.
  • Het lidmaatschap voor niet spelende leden (trainende leden) is voor 1 maand met een automatische verlenging van een maand tot het moment van opzegging.
  • Het lidmaatschap voor senioren is voor één seizoen met een automatische verlenging van één seizoen tot het moment van opzegging.
  • Inschrijfgeld is € 15,-- per inschrijving.

CONTRIBUTIE BEDRAGEN PER SEIZOEN

(in 10 maandelijkse termijnen)

• Spelende (bondsleden) <= 12 jaar € 249.50
    •   per maand -  (10 x € 24,95)
  • Spelende (bondsleden) >= 13 jaar € 285,--
    • *per maand - (10 x € 28.50)
  • Senioren € 172.50 euro
    • *per maand - (10 x €17,25)

KOSTEN LEENGEBRUIK VAN SHIRTS

• Het leengebruik van shirts geld alleen voor spelende leden. Hiervoor is een jaarlijkse bijdrage van € 22,-- verschuldigd.
    Dit bedrag zal eenmalig aan het begin van het seizoen via automatische incasso van het door u opgegeven bankrekening worden afgeschreven. Voor nieuwe spelende leden die tijdens het seizoen lid worden zal dit bedrag bij de eerste incasso van de contributie
    worden geïncasseerd.

Lidmaatschap opzeggen

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP

•  Het opzeggen van het lidmaatschap voor spelende leden dient te gescheiden voor 1 APRIL.
    Wanneer de opzegging van het lidmaatschap later plaatsvind wordt het lidmaatschap   automatisch met 1 seizoen verlengd en is er over dit seizoen ook weer contributie verschuldigd. Deze zal via automatische incasso van het door u opgegeven bankrekening worden afgeschreven
  •  Het opzeggen van het lidmaatschap voor niet spelende leden dient te gescheiden voor 14 dagen voor het einde van de lopende maand.
  • Wanneer de opzegging van het lidmaatschap later plaatsvind wordt het lidmaatschap automatisch met 1 maand verlengd en is er over deze maand ook weer contributie verschuldigd. Deze zal via automatische incasso van het door u opgegeven bankrekening worden afgeschreven.
  • Het opzeggen van het lidmaatschap voor senioren dient te gescheiden voor 14 dagen voor het einde van het seizoen. Wanneer de opzegging van het lidmaatschap later plaatsvind wordt het lidmaatschap automatisch met 1 seizoen verlengd en is er over dit seizoen ook weer contributie verschuldigd.
  • Deze zal via automatische incasso van het door u opgegeven bankrekening worden afgeschreven.